söndag 19 februari 2012

Söndag

Godmorgon!
Måste bara säga att det känns toppen att vakna i tid, kan ändå inte sova länge längre :)
Morgonpromenaden är avklarad och den goda frukosten!
Idag vill jag te gymmet! Träningsvärken har gett med sig lite efter mycket om och men. Skönt! Nya tag ny träningsvärk vill jag ha nu!

Helgen har vart skön och lugn. Är stolt att jag vart nykter i all evighet nu! Och jag mår illa av lukten av alkohol nuförtiden. Jag klarar mig utan det och kan ha lika roligt ändå, om inte roligare och vakna upp helg efter helg och känna att jag mår som en prinsessa. Varför ska man dricka? Onyttigt och man mår skit och gör bort sig, nej dagens diss ALKOHOL och dagens Hiss Träning som får en och må bra :)

Jag tror jag håller på att växa upp, det kan ni inte tro va? =)

Nej nu blir det att sätta på en film ett tag sen bege sig till gymmet och sen  i e m promenad !

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar