onsdag 29 februari 2012

Bara att bita i sura äpplet

Godmorgon! Inte skrivit på länge nu. Vart både lat och haft annat för mig, vad nu de kan vara :P

Sjukan verkar komma o gå som den vill tror den, Ska det aldrig ge sig?! Tur det finns Te och äggmacka som väntar på att få landa i magen. Sen blir det att gå promenad med hundarna och sen bege sig till gymmet senare:) Ja jag vet jag är hängig och inte borde träna egentligen, men kan inte låta bli, måste undvika att bli rastlös!

Gårdagen var mycket trevlig! Älskade Klara kom på besök så vi drog till gymmet och plågade henne liiiiiite :)) höhö! Löpbandet flippade ur lite där ett tag och gick fortare och fortare. Middag och en fika ja en trevlig dag helt enkelt! Vad jag kommer sakna den där bruden som snart flyttar =/ Min käre sambo som jag haft grymt kul tillsammans med <3

Nej nu måste jag kolla till mina ägg så dom inte kokar sönder, eller kanske blir för hårda :)

Take Care Everyone ! =)

Kommer bilder på vovvarna när vi var ute på utflykt till Myrtjärn föresten :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar