onsdag 15 februari 2012

15/2

Tycker jag är väldigt duktig som har börjat gå upp tidigt, stolt ! Har insett att det faktiskt är skönt då man har en hel dag framför sig istället för att sova bort halva vilket jag gjort :) Kanske jag har blivit vuxen? Ett tag iaf :)
Har börjat mitt nya liv nu iaf. Enbart nyttigt framöver, INGET godis eller annat onyttigt. Och mer träning:) Kommer lägga upp en hel del inlägg om kost och träning har jag tänkt, och såklart massa bilder på lilla Harlee som snart är 4 mån:) Och lilla Elvira blir snart 4 år, stor flicka nu !
Mina underbara flickor!

Igår var det alla <3-ans dag och min älskade sambo kom hem en bukett med röda rosor och geléhjärtan(men dom får han allt äta upp själv) onyttigt ;) men hemskt gulligt var det! Så det blev kycklingsallad till middag & Chockladmousse m hallon & blåbär, MUMS! Tänk att en efterrätt som är nyttig kan vara god :)

Super enkelt! Bara att vispa ihop 2 äggvitor + 2 msk socker till en fast röra så man kan vända bunken upp o ner. Tillsätt sen bara 2 msk kakao och dekorera med bär eller vad man vill ha, låt stå i kyl 30 min:)

Nej nu måste jag göra i ordning mig för en promenad med hundarna och sen duscha för att sedan bege sig till Ludvika till min Osteopat med Emma som ville följa. Tack ! :) Får se vad han hittar för spännande idag. Har inte gått igenom hela kroppen än och har redan hittat ett x antal fel på mig! Bara hoppas att jag blir bra snart ! Men det tar nog dessvärre tid...

Ha en bra dag allihopa ! 

Lägger upp bilder på gårdagens busungar då jag och emma var på sjön och fikade och gick promenad med hundarna. Myyys ! Fotograf Emma Åsberg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar