onsdag 15 februari 2012

Dagen avslutas bra

Besöket till Ludvika gick finfint förutom att rallybilen blev full i salt vilket gjorde att jag inte såg ett skit. Ingen spolarvätska heller! Men kom fram gjorde vi till slut. Såklart ska Viruset smita ut, stressad som jag var gick jag in till Osteopaten som hade både bra och dåliga nyheter. Det dåliga var att jag har kotor som ligger fel här och var, och att nacken fortfarande är spänd och trasig pga bilolyckan men det bra var att jag svarar bra på alla behandlingar och att min hållning börjar bli bättre så det går åt rätt håll TACK O LOV ! =) Så jag får vara nöjd ! En bra dag med Emma, tack för det! :) Senare på e m lagade jag middag. Det blev nötstek m pepparsås och broccoli och grönsallad :) Mums ! Senare blev det en promenad på sjön och nu avslutas dagen med grönte och fil till serien Alcatraz. Den rekomenderar jag starkt! Jätte spännande serie. Hundarna sover gott nu! ^^
Älskade Hefner som är saknad <3 Ses snart vännen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar