onsdag 26 september 2012

~kyyyyyla och skit väder~

Ja det kan man kalla detta skit land! Fy fan va kallt det är redan!! Antingen frost på bilen på morgonen el regn regn. När ska de här sluta? Och snart ska man dra tillbaka klockan oxå så det kommer bli mörkare ute , eller ja mörkt ute dagligen. Usch vad tråkigt! Vill inte bo i detta land! Inte gjord för det! Oj vad positiv jag är :)

Idag hanns det med en promenad mellan uppehåll och regn en stund. Sen begav jag mig till Borlänge för att handla och sen spela badminton med grabbarna . Yeeey!!! Vad roligt det var, och så längesen ! Måste fortsättas med :)

Står inte på förrän det är jul nu, är det bara jag i hela världen som avskyr snö, kyla och jul??:).


Ha det bra, sängen nu så man orkar upp imöra!

Lägger upp receptet på min hemskt goda morotskaka jag bakade idag! Blev underbart god! Godare än originalet, och jag äter den med gott samvete. Här är receptet, ät och njut! Man kan faktiskt äta godsaker och sol är nyttiga!:)

-2 ägg plus en äggvita
-1 1/2 dl stevia
-0,5 dl raspolja
-2dl dinkelmjöl
-1 tsk kanel
-1 tsk bakpulver
-1/2 tsk ingefära
- 200 g rivna morötter

30 min nedre delen i ugn 175 grader

Glasyr

-100 g Philadelphia ost light
-100 g lätt kvarg
-1/2 dl stevia
-1 dl riven kokos

Mums! Enkelt och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar