torsdag 20 september 2012

~Helg~

Idag jobbade jag mitt sista pass för denna vecka. Skönt med HEEEEEEEEEELG! Sprang in på Pichaboo efter jobbet för att köpa mer matlådor, men i vanlig ordning fick det följa med LITE annat oxå, ooops! ;)
Köpte b la en ny thermos med coolt tryck, gosiga strumpor nu när kylan är här, mössor och vantar, muffinsformar som var så söta, servetter och ett häftigt koppel och halsband till Elvira bara för hon är så tuff och har en sele som matchar.

Idag har jag vilodag, men tänkte iaf gå en kvällspromenad. Så det fanns ganska mycket tid för att baka tänkte jag. Slängde ihop lite kääk snabbt vilket var Makrill i tomatsås, keso, ruccola och en knäckebrödsskiva.

Bakade Proteinbollar, Dra mig baklänges vad gooda dom var, och det bästa är att dom är NYTTIGA och innehåller MYCKET protein.

Här är receptet:

*1 äggvita
*125 g lättkvarg(icas)
*2 dl fiberhavregryn
*3msk kakao
*1 dl proteinpulver choklad
*1 dl vatten
 *kokos att rulla bollarna i

super enkelt att göra :)

Nej nu blir det att ta en kvällspromenad så jag får kväller någon gång :)

Take Care!












/Sarah



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar