onsdag 19 september 2012

~MATLÅDOOOOR~

Vad denna dag har gått fort trots att jag var uppe 6.30. Har insett att det faktiskt är jätte skönt att gå upp tidigt och få någonting gjort och ta en morgonpromenad så man vaknar till. Annars brukar jag bli så trött på dagen, troligtvis för att jag sover för mycket. Tänk för några år sen bara kunde jag sova konstant jäämt, till 13.00 ibland. Uff! Ändring, gött:)

Jahapp, idag har jag sprungit på morgonen och körde ben,mage,rygg och rumpa på e m/kvällen. Passade på att göra lite matlådor oxå så man slipper göra sen. Dessutom är det skönt att ha i frysen ifall man kommer hem från jobbet nån dag sent och är hungrig. Bara att ta fram en god nyttig låda och värma på istället för att åka och handla SKRÄPMAT, vilket är vanligt hos alla!

Gjorde torskfilé i ugn och broccoli & kasslergratäng som jag oxå åt till middag. Broccoligratängen var riktigt god!

Nu ska jag titta på bonde söker fru och bara ta det lugnt resten av kvällen:)


Take Care!



/Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar