fredag 21 september 2012

~Fredag~

Idag är det fredag ja, vad fort dagarna går alltså! Har bara Torsdag idag jag. Tiden bara rinner iväg tycker jag. I morse var det skit kallt att ta en promenad, hade mössa och vintervästen och tvekade om jag ville ha vantar men jag tänkte att det inte skulle vara så kallt men JOOO! BRR! Solen kikade fram iaf så det var en mysig morgon med viran =)





Sett ett avsnitt av Sons oxå, fan vad drygt det är att gå och vänta på nästa avsnitt, kommer bara ut ett avsnitt/vecka. men den som väntar på något gott ;)

Har hunnit med att plåga igenom kroppen och musklerna lite oxå här på f m. B la bröst, triceps, mage, rumpa. Gött med träningsvärk! Men då vet man att man gjort ett bra jobb! Återigen påpekar jag hur skönt det är att gå upp tidigt så man vaknar till liv och hinner göra massor på dagarna. Se bara idag vad mycket jag hunnit REDAN!

Håller på att plocka undan lite här hemma för mor & far kommer ev ner i helgen, Trevligt värre! =)

Så nu ska jag gå och fortsätta för man vet aldrig när päronen dyker upp som gubben i lådan!

Här kommer ett mattips som jag åt till lunch idag. Proteinpannkaka. Skit gott och med massor med protein och fibrer. Godare än vanlig pannkaka och vilken mättnadskänsla. Hade ½ mosad banan till och lite hallon blandat med kvarg, Yummie!  Perfekt lunch!


* 2 dl dinkelmjöl
*1 dl fiberhavregryn
*1 msk linfrön
*6 dl laktosfri lättmjölk
*4 äggvitor (gärna bara äggvitan)
*lite kokosflingor att ha i smeten

Sköt om er!

/Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar