tisdag 21 augusti 2012

~Regn~

Usch vilken jävla väder! Såhär såg man ut efter en 30 mins promenad i regnet! Typiskt när man ska ut och gå, då kommer regnet, jaja hann iaf med 30 min.

Jobbat idag och tagit det allmänt lugnt annars, inte ett dugg sugen på att städa, får ta det imorgon istället. Ska även hinna med kupolen imorgon då jag inte har någon finklänning att ha på mig på systers 25 års kalas.
En jobbdag kvar sen åker jag uppöver:)

Nu blir det att sätta sig under en filt med en kopp te i handen och melon och bara mysa jag och viruset! =)


Föresten, nu är det 5:e personen som påpekat att jag är lik Charlotte Kalla upp i dagen. Kolade lite bilder och vissa av dom är jag faktiskt lik läskigt nog, bara att hon är BRA mycket bättre på att åka skidor :)WATCH IT!

Ha det!

/Sarah










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar