onsdag 19 september 2012

~The Motivation is back~

Tar ett jävla tag innan jag får tummen ur röööva och skriva, men har vart så omotiverad till ALLT på sistone. Usch! Vart på semester och ätit massa skräp och ångesten har kommit och jag har vart fruktansvärt negativ till allt. Tills NU!!! nu jävlar ska det bli ändring på det! Bort med allt skräp och välkommen allt nyttigt! Träningen ska struktureras och bli någon ordning på. Så ni som vill läsa min blogg så kan jag säga att det kommer handla mycket om kost och träning numera, men såklart annat oxå som händer i mitt liv men just nu står kost och träning som prio 1 i min vardag:) SE! Till och med en smiley bjöd jag på. MOTIVERAD och TAGGAD till träningen till MAX! bort med allt fläsk och elände! Ni som är nyfikna på nåt recept eller så äre bara och fråga.

Köpt nya träningskläder m.m vilket ÖKAR viljan att fortsätta starkt. Måste ju ha massa kläder att svettas i...

Jaha, vad ska man säga har hänt annars då? Kära mamma bjöd sina 4 döttrar på en utlandsresa till Turkiet, vilket var heeeeelt UNDERBART! Turkisk spa och båtturerna är minnesvärda! Tusen tack åter igen mor för en rolig och skön vecka i Side. Mycket skratt och galenskaper! Måste göras om. Side är något jag lovat mig själv att besöka nästa år igen men stanna mycket mycket längre. Börja spara på riktigt nu!

Annars har jag vart på kryssning och systers 25 års kalas som vart mer än lyckat!  och snart blir det ett besök till Rhodos igen, skönt att slippa detta skit land! Finns nog ingen som hatar Sverige och denna kylHÅLA så mycket som jag. Snart är vintern här, BLÄÄ! Hur ska jag överleva, fryslorten!

Lägger in en bild på dagens lunch som bestod av ugnstekt laxfilé med keso och kvarg, MUMS!
Lägger även in lite bilder från Side, blir liten bildbomb:)

Nej nu ska jag vila för att köra en stenhårt pass senare. Hörs!

/Sarah





















/Sarah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar