söndag 23 september 2012

~PLÖTSLIGT händer det?? ~

Jaha, då var den här helgen på väg mot sitt slut. Har haft en helmysig helg med älskade mor & far. Ätit god mat och haft det toppen trevligt! Vi provade även på spellyckan och tippade en travrad, men icke då, ingen vinst. Pappa vann en liten slant iaf.

Det enda negativa denna helg var att min nacke pajjade igår. Jag har inte vart hos min osteopat på hela sommaren och märker att det börjar bli dags nu ganska så Dags kan man säga. OKEY AKUUUT hjälp NU TACK! Vi var på Coop igår och skulle handla hem tacosingredienser. Jag hade känt i några dagar att nacken började spöka igen men inte så illa att jag var sängliggandes. Tills vi gick in på Coop. Plötsligt så kände jag en fruktansvärd smärta och bränningar i nacken som strålande i hela nacken och huvudet. Fick svettningar och kände illmående och yrsel. Har aldrig känt denna smärta och känsla från nacken som denna gång. Jag tänkte att nu är det riktigt illa alltså. Pappa fick agera pilot hem då jag trodde jag skulle svimma. Åkte hem och bäddade ner mig. Tanken var att jag skulle följa Malin på tävling idag som jag hade sett fram emot så, men nejdå, det sprack =/ Förbannade nacke! Har blivit bättre än igår iaf och Malin blev dubbelnolla idag så GRATTIS måste jag säga och jag följer gärna med nästa gång när nacken är med!

Vädret är då helt och fanders! Fryser redan som ett asplöv. Hur ska jag och min nacke klara denna vinter. BLÄÄÄ! Lägger upp lite bilder på helgens sysslor. Lite shopping hanns med iaf och promenader. Hösten är verkligen här nu. Köpt höstkängor och röda byxor. Och även kokosolja som tydligen ska vara bra mot torr hud. Jag är torrare än öknen och har snart provat allt, så nu är det upp till bevis att testa kokosoljan från Life :) Fick en jättefin present av mamma med fin text på. Tack snälla söta och fina mamma! Och tusen tack för allt i helgen. Ni är bäst! Älskar er! <3

Lägger även upp bilder nån dag på mina nyttiga kokostoppar jag bakat:)




Ha det bra! Lev livet!


/Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar