tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen

Jaha, vad ska man säga om denna dag. Fettisdagen! Köpt en vanligssemla för det var jag värd efter dessa hårda träningsdar på gymmet sen i söndags och igår. Skönt med träningsvärk!

Jag har även jobbat igår och idag. Var sjukt trött i morse och svag då jag knappt sovit en blund i natt. Legat och svettas och vart snorig och känt mig så varm. Vart yr och dålig på jobbet hela dan, men bara att bita ihop! Denna förbannade influensa och sjuka! Orkar inte med det nu!

Får se om jobbet ringer i morgon, annars är det vila som gäller och se om jag känner mig bättre om jag kan ta ett pass på gymmet för jag vill inte bli sängliggandes!


Måste bara säga att Top Model Sverige är så roligt att titta på! hahaahahaa allas komentarer och alla modellerna, hur dom är! Allt för bra TV!

Aja! Take Care !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar