fredag 17 februari 2012

17/3 TRÄNINGSVÄRK AB

Vaknade i morse av träningsvärk vilket jag anade igår för det var längesen jag besökte ett gym nu men så gött då vet jag att jag tränat iaf:) Det blev en stund på löpbandet och sen körde jag ben, mage, rygg, triceps och biceps. TRO mig, det känns idag!

Började denna dag med:
  •  en  tallrik med fil tillsammans med blåbär, hallon & Banan
  • Knäckebrödskiva m keso och tomater
  • Ett glas Brämhults apelsinjuice 
Undra vad denna dag bjuder på?

Vill åka och hälsa på Emma o gå med hundarna, skulle vara så roligt att få Träffa Gunilla ( en vän från hovgården) . Får se vad som händer och sker. 

Fått tillbaka min bil nu, blev att byta drivrem och vattenpump, räddade den i nöden innan den höll på att börja koka. Inte så roligt att bilen går sönder, men men sånt man får räkna med !

Ha en bra dag! Hörs senare :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar