måndag 30 juli 2012

~Soooool och jordbgubbar~

Vilken underbar dag det vart idag! Mycket sol och värme, vilket gillas skarpt!!!!!
Vaknade tidigt i morse och begav mig till soptippen med en massa elände, skönt att få iväg skräp m.m
Sen tog jag och Elvira glassbilen till Hovgården där vi träffade älskade sötaste Emma :) Vi gick och plockade jordgubbar på självplock, och jag lovar er det var dom godaste gubbar jag ätit, MUMS! Det blir fler ggr. Trevlig stund med Emma. Och vi fick låna Gunillas uteplats och fika. Elvira hittade en hundkojja hon tyckte vi kunde ta med oss hem :)

Efter det åkte vi in till stan för att handla diverse grejjer. B la mattor till balkongen, krukor, blommor, ramar m.m . Börjar bli riktigt fint på balkongen nu. Bara räckena kommit på plats är det utemöbler och grill som fattas :) Invigde solstolen jag köpt idag oxå, stekte fläsk i solen :)

Det blev en springtur nyss oxå så nu är det middag som gäller och filmys resten av kvällen då morgondagen skall spenderas i Rättvik på CCW Classic Car week på cruising :)










Over N´Out!

/Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar