fredag 27 juli 2012

~Kom och rulla i mitt rullande hus~

Jahapp! Då har man kommit hem från en semester roadtrip neröver landet. Haft det toppen bra och kanon väder. Ville inte åka hem därifrån. Älskar verkligen GBG och västkusten! Där ska jag bo när jag blir stor !

Det hanns med mycket på 5 dagar må jag säga. Först bar det av mot Kolmården. Safari och delfinuppvisning som var kanon bra. Bilder kommer nedan.

Sen bar det av mot Varberg där vi övernattade på en camping. Sen blev det Ullared såklart :) Hittade mycket fynd! Men höll faktiskt i plånboken denna gång. Stolt!

Sen bar det av mot Älskade Göteborg:) :) Blev b la Liseberg och "Lotta på Liseberg", Avenyn, paddan, och ja.. Bara ha det bra och njuta i älskade staden! Kors i taket så tältade vi! Mysigt i finvädret!

Smögen stod som nästa stopp! Jätte fint ställe, rekomenderas!! Ätit färska räkor! Solat på klippor och haft så fin utsikt! Gillas!

Sist men inte minst Marieberg på vägen hem och nu sitter jag här efter att ha plockat upp allt och gjort fint hemma :) Nöjd Sarah efter dessa underbara dagarna.!

Imorn blir det att gå på Midnattstravet och se Sven-Ingvars!

Föresten har jag hittat min favoritlåt "Kom och rulla i mitt rullande hus" Vilken dräpare :D

Ha det!


                                                                        Tuffingen tar tuffa vägen ;)








                                                                         Robin har hittat sin tvilling


                                                                  Lik elvira tycker jag :)






                                                               Vill inte åka hem=/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar